VERÍME, ŽE KAŽDÝ BIZNIS SI ZASLÚŽI KVALITNÚ PODPORU.
PREDSTAVTE SI, ČO BY STE DOKÁZALI S PROFESIONÁLNYM ASISTENTOM, KTORÝ BY SYSTEMATICKY PLNIL VAŠE POŽIADAVKY.
VYSOKÝ ŠTANDARD KOMUNIKÁCIE
Veríme, že vysoký štandard komunikácie a služby kontaktného centra sú dôležitou súčasťou každej efektívnej organizácie.
DOBRE NALADENÝ TÍM – PRE KAŽDÉHO
Náš tím dobre naladených a profesionálnych operátorov je Vám k dispozícii vždy keď ho potrebujete.
Naše moderné kontaktné centrum Vám zabezpečí služby špecializovanej zákazníckej linky, ktorá je jedinečná svojou dostupnosťou pre každého podnikateľa.
ZAVEDIEME SYSTÉM DO VAŠEJ KOMUNIKÁCIE
Automatizujeme predajné procesy, vytriedime odkazy, spracujeme objednávky, odblokujeme nechcené konverzácie, získame súhlas na komunikáciu, pozveme vašich hostí, naplánujeme mítingy, alebo poskytneme informácie.
Celá komunikácia je zaznamenaná a naše postupy dodržiavajú predpísaný štandard kvality, ktorý si spoločne odsúhlasime.
K dispozícii máte náš online reportovací systém a získate absolútny prehľad o Vašej telefonickej komunikácii.
PREVÁDZKA ESHOPOV – B2C, B2B
Potrebujete obslužný personál pre Váš eshop? Obslúžime Váš hotline, ale aj web chat a kontaktné formuláre. Prevádzkujeme vlastné eshopy, aj platformy tretích strán.
ZÁKAZNÍCKE LINKY
Potrebujete obslužný personál pre Vašu zákaznícku linku? Zabezpečíme servisné, informačné alebo všeobecné zákaznícke linky, či hotline. Vyriešime požiadavky zákazníkov, spracujeme objednávky priamo do Vášho systému, alebo napojíme náš systém na ten Váš (ani SAP alebo Salesforce pre nás nie je problém).
IMPLEMENTÁCIA A ZAVÁDZANIE CALLCENTIER
Samostatnou špecializáciou je realizácia callcentier – zákazníckych liniek pre klientov.
NAŠI KONZULTANTI VÁM NAVRHNÚ RIEŠENIE
Realizujeme projekt od prvej myšlienky, návrhu riešenia, cez výber a implementáciu technológie, až po zavedenie procesov, tréning operátorov a plný rozbeh prevádzky. Či chcete interné riešenie alebo sa rozhodnete pre outsourcing, budeme Vašim partnerom a externým projekt manažérom.
Cenník našich základných služieb pre rýchly štart.
E-shop administrátor
od 799,- Eur mesačne
Aktualizácia produktov
Riešenie objednávok
Dostupnosť 8:00-16:00 počas pracovných dní
Reporting pre manažment
E-shop manager
od 1499,- Eur mesačne
Riadenie prevádzky e-shopu
Kontakt a koordinácia s dodávateľmi
Reporting pre manažment
Dostupnosť podľa potreby
Google Analytics / Ads manager
od 300,- Eur
Nastavenie a aktualizácia Google Analytics, Google Ads
Analýza kľúčových slov
Audit nastavení
Aktívne riadenie online kampaní
Pri väčších projektoch, alebo špeciálnych požiadavkách Vám radi pripravíme personalizovanú ponuku.
Outsourcované služby zahŕňajú nasledujúce …
- Príprava plánu práce
- Kontrola plnenia úloh
- Exekúcia úloh
- Denný, týždenný a mesačný reporting
- Podpora pre urgentné prípady od 7:30 do 20:00 každý deň
- Technická podpora a riešenie s IT dodávateľmi
- Zabezpečenie kompletných dodávateľských prác – grafika, copywriting, programovanie podľa požiadavky
V čom Vám ešte vieme pomôcť?
Naši experti sa venujú projektom podpory predaja od roku 1991, máme za sebou desiatky úspešných projektov z rôznych odvetví, radi sa s Vami stretneme a poradíme. Zavolajte nám.
BTB a BTC projekty
Alternatívne kanály predaja
Online riešenia interakcie so zákazníkmi sú efektívnou alternatívou motivácie, komunikácie, ale aj realizácie objednávok. Objednávkové systémy, vernostné platformy, alebo komplexné e-shopy sú kľúčovým nástrojom podpory predaja.
Call centrum šité na mieru
Implementujeme kompletné call centrové riešenia pre podporu predaja a zákaznícky servis. Call centrový systém je komplexne integrovaný s internými systémami spoločnosti – CRM, ERP. Ponúkame i trendové cloud riešenia, ktoré ušijeme na mieru podľa vašich potrieb.
Organizácia projektu
Hľadáte len projekt manažéra? Vieme vám pomôcť v riadení vášho call centrového projektu, pri výbere optimálneho riešenia, jeho implementácii a spustenia do prevádzky.